En paus. Eller snarare ett avslut.

Igår bestämde vi oss för att ta en paus från varandra i tre månader för att se om dom sista 9 månaderna vart äkta.
Pessimist som jag är tror jag att jag sett hans ansikte för sista gången.

Ska visa mina tankar och känslor på ett tragiskt svensson sätt genom en text från en låt.
(som jag dessutom hör typ 5ggr om dagen på jobbet eftersom den är på en skiva som spelas om och om igen..)
Den heter Winner of a loosing game och är gjord av en grupp som heter Rascal Flatts.

"Have you ever had to love someone

That just don't feel the same

Tryin' to make somebody care for you

The way I do

Is like tryin' to catch the rain

And if love is really forever

I'm a winner at a losin' game

I know that baby, you tried

To find me somewhere inside of you

But you know you can't lie

Boy, you can't hide the truth

Sometimes two hearts

Just can't dance to the same beat

So I'll pack up my things

And I'll take what remains of me

*

I know that I'll never be the women that you need

or love

Yeah baby, it's killin' me to stand here and see

I'm not what you've been dreamin' of"

 
Så sant. Så jävla sant..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0