En bortglömd utgång med tjejerna

Jepp igår kan sammanfattas ganska bra med ord som:
-Minneslucka
-Illamående
-För mycke sprit
-90:or
-Orvar..?

Vem fan är "Orvar"??

Haha fick höra av Sara att jag fått massa 90:ors telefonnummer men hon och Anna hade raderat dom men tydligen missade dom denna "Orvar"..^^

Aja ytterligare en kväll man inte kommer ihåg, men det var gaaaanska väntat med tanke på vilket mål jag hade med kvällen - ha kul och inte komma ihåg så mycket..
Tja, vet inte om jag hade kul men det brukar man ha när man är på det lilla runda..^^

Och nej alla barn, ha inte mig som förebild..

Kommentarer
Postat av: Bitte

Nä haha,ska hälsa det till de närmaste ungarna :))Ha en fin 1:a advent i Umeå,vacker stad.Har varit där en hel del.

2008-11-30 @ 12:51:59
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0