Gravid

Helt otroligt, kan känna den lilla klumpen i magen som sticker ut som en liten bulle. Känns lika stor som en smörförpackning, sisådär . Alla kompisar vill ta på magen och se om man kan känna små sparkar, men är nog lite för tidigt för det..



Där har ni min dröm inatt.

Jag börjar skrämma mig själv. Inte nog med att jag drömt om bröllop där jag själv står som brud TRE gånger senaste tre månaderna, nu drömmer jag om en graviditet..
(Och precis då går en reklam igång på tv med en gravid mage..)

Jag önskar mig en drömtydarbok i julklapp, skulle verkligen behöva det - kan någon ge mig det?
Har ju för tusan blivit jagad av köttätande får i en dröm, nåt måste det väl symbolisera och är det en varning inför framtiden vill jag gärna ha en hint om vad jag inte ska göra (typ som att gå in i en fårhage)..

Btw Skellefteå vann över Modo med 0-6! Den satt fint men vad fan har hänt med Modo..?

Kommentarer
Postat av: emma

läskigt :O

2008-11-18 @ 09:26:49
URL: http://dumlestar.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0