Iskall promenad

Idag har jag startat huvudet genom att ta en promenad längs umeälven. Tog en helt ny väg idag där jag aldrig gått och det var jättemysigt! Hittade en upphöjning där man kunde titta på utsikten över vattnet och åkrar på andra sidan. Dit ska jag dra med nån kompis till sommarn och ha picknick för var ett perfekt ställe.
Tänkte hela tiden att jag skulle ta kort men gjorde inte det, fan också..
Sedan gick jag och gick och gick och gick tills jag insåg att den s.k Umeleden går väldigt väldigt långt och ville inte gå så långt att man skulle komma hemm då det blivit mörkt ute^^.
Promenaden tog ungefär 1½ timme och tror tusan jag ska gå den fler gånger, kylan får huvudet att vakna och när man kommer hem är en lång skåll-varm dusch bland det härligaste som finns..

Efter nogranna (^^) uträkningar på eniro.se har jag kommit fram till att den totala sträckan blev ca 6,2km. Alltid nåt..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0