Resultat av sömnproblem

4 timmars sömn/dygn sen i torsdags har satt sina spår:
-Illamående
-Nedstämd
(kan börja gråta av ingen anledning)
-Humörsvängningar
-Yrsel
(kan inte gå rakt - jag vacklar)
-Huvudvärk
-Näsblod
-Ingen hunger


I lördagskväll insåg jag att jag inte ätit nåt på 14 timmar. Har blivit en mycket dålig vana den här helgen vilket skrämmer mig, näsblodet under jobbet idag var pricken över i nu måste jag fixa till det här..

Och nej jag har inte ätstörningar eller andra psykiska problem.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad jag vet så är Anna fortfarande tillsammans med sin pojkvän men jag har inte sett henne på flera månader så jag vet inte...

2008-11-03 @ 12:39:47
URL: http://cascadeis.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0