Fredag kväll = ....?

Jepp här sitter man hos mamma och häckar. Försöker få photoshop att funka på datorn men går ju enormt bra.. not.
I just neeeeeeed it this week!

Imorrn blir det jobb på antingen cover club eller schlagerlkubben (samma lokal, två olika garderober) sak samma vars man lär träffa roligt folk ändå^^.

Sedan resten av helgen och i princip hela nästa vecka ska jag leva ensam med hunden, yay... dom andra åker ner till sthlm och jag vet faktiskt inte varför jag inte följer med, fast tror anledningen heter Sassi och är en gammal, söt och underbar golden retriver.

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja eller så kan man kalla det att bli stor ;P jag har missat många resor till sthlm och båtresor för jag "kan ju åka själv" som de kallar det :P

2008-10-06 @ 16:29:52
URL: http://dumlestar.blogg.se/
Postat av: emma

haha ja eller så kan man kalla det att bli stor ;P jag har missat många resor till sthlm och båtresor för jag "kan ju åka själv" som de kallar det :P

2008-10-06 @ 16:30:05
URL: http://dumlestar.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0