Jobbig söndag att vänta

Imorrn blir det till att ställa väckarklockan och ägna hela dagen åt att städa mitt rum. Inte för att det är stökigt (enligt mig haha^^) bara att jag måst rensa rensa alla ytor så det bli tomt istället för smockat.
På måndag eller tisdag kommer en mäklare för att fotografera och jag vill ju inte precis förstöra en bild bara för att jag är lat..

Orka.

Får se vars man hamnar till jul eller våren. Kvar här är man då inte.
Kommer sakna det här huset. Alla minnen, barndomen, julaftonar, födelsedagskalas, syskonbråk, förstagången upplevelser osv osv..

Men någon dag måste man flytta, hade bara inte räknat med att det skulle bli så här.

"It's a little bitter.."


Sista hösten i det här huset.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0