Lugnet före stormen

Bara jag och hunden kvar i huset nu, dom andra har farit iväg för att se innebandy. Själv ska jag iväg och jobba kl13 efter att chefen ringde igårkväll och hörde om jag kunde komma in idag. "Jajemen!" blev mitt svar, haha desperata jävel..^^

Drömde om subway inatt igen, tror det är tredje natten i rad och det skrämmer mig. Dessutom har jag drömt tre gånger om något som skrämmer mig ännu mer (säger inte vad då drömmen angår en läsare), jag behöver verkligen en drömtydarbok så jag får bukt på det här..

Tror minsan jag ska fixa med övningskörningspapprena senare i helgen så jag kan komma igång iaf. Lär skriva in mig på körskola också fast där lär pengar flyga sin väg fort som fan så ovan körare jag är men behöver det där kortet nu, speciellt då mamma lovar mig jobb så fort jag fått det.

Fort Minor - Remember the name

Favorit i repris:
12 dagar kvar... <3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0