Videosamtal

Igårkväll hade jag mitt första videosamtal där båda har mic. Just nu försöker jag ha det andra men mitt msn (internet) gillar att förstöra för mig..

Kort sammanfattning av dagen:
Regnat sedan jag vaknade imorse ända till då bror min kom förbi vid 19 tiden = jag kunde inte gå och handla mat. Eller tja nog kunde jag gjort det, men att gå 6 km i spöregn lockade mig ej.

Har kollat lite kurser till våren man kan gå och hade till och med tänkt anmäla mig men då mitt internet fortfarande inte tycker om mig så gick det ju som det gick..
Istället har jag fått skriva ner utbildningarnas och kursernas namn på ett papper så jag kommer ihåg dom.

Jag önskar jag ansträngde mig mer i skolan så man hade haft bättre betyg och kunnat bli vad man vill bli.


Kommentarer
Postat av: emma

nej men vad är det för kurser? på universitetet eller? :)

2008-10-10 @ 16:27:15
URL: http://dumlestar.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0