Så typiskt mig...

Lyckades skaffa mig en blånagel och spetsa ett finger på jobbet idag. Stabilt..^^

Nu sitter jag och vilar magen i soffan, får se vad man ska hitta på ikväll dådå. Kan troligtvis inte hyra film o se då Billy och hans ragg lär ha tagit upp tvrummet. (om inte så ligger det ändå vägg i vägg med hans sovrum så nej tack..)

Sitta i mörkret i soffan på mitt rum med lite tända ljus och spela gitarr kanske? Beror väl lite på vad som visas i vardagsrummet.^^

Nu vill jag åka söderut. Nu nu nu!
Pratade med chefen idag iaf och det gick bra att vara ledig en vecka när jag åker ner v45. Behövde inte ens förklara varför så det var nice.

Nu är det en svensk film som heter "Som man bäddar" på femman, lovar jag kommer drömma om att jag är gravid eller nybliven mamma inatt, great...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0