Sanningens ögonblick

"Skulle du vilja delta i en trekant utan din flickvän/pojkvän?"
Om så vore fallet, varför har man ens en partner..?

Imorrn ska jag jobba sju timmar med chefen. Jag lär ju göra bort mig totalt.. men, money money it's all I want with it..
Lite jobb på onsdag igen och sen kvällspasset mellan 23-03 på fredag.

I helgen är det Sävcon igen som jag åter lovat att dyka upp på (alla vägar leder tillbaka till Sävar - den förbannade hålan..) Ursäkta språket (extra ursäkt till Peter som nog fått stå ut med det värsta^^) men jag skyller på pms hehe.
Ska iaf häcka där hela helgen förutom då jag jobbar.
Så om folk får sms sisådär 4 på morgonen så är det för att jag har tråkigt..^^

Idag har jag fönstershoppat igen, fast jag föredrar att kalla det "planerad shopping". Ska ge mig ut på onsdag tror jag och köpa ett par saker jag spanat ut. Ska bara trixa lite med mina konton så det inte tar slut halvvägs haha.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0