Skvaller och nyheter

Igår var en informationsrik dag.
Först fick jag höra att en klasskompis från gymnasiet gjort slut med sin kille (vart tilsammans nåt år kanske..?) och istället blivit ihop med min musiklärbare från gymnasiet..(!) Där ser man där ser man...

Efter det fick jag lite matnyttigt skvaller på jobbet som förändrade min syn på mitt jobb totalt. Hur fan ska jag kunna stå ut till sommarn? Blir att klistra på sig colgate-leendet som jag gjort så många gånger tidigare. Chefen tycker jag är duktig iaf (han sa det till en annan tjej då jag inte var där, weii) så tills vidare är det lugnt.

Sedan får jag ett sms från C som innehåller denna rad:
"..hörrö sötnosen bli inte rädd nu men jag har rakat av mig allt hår och färgat det guldbrunt de du.."
Han har alltså gått och snaggat sig den lilla filuren och han vägrar skicka en bild utan jag får vänta tills jag kommer.. mutter mutter haha.^^

Strax ska jag ta tag i nackskinnet och börja städa mitt rum. Husvisning om ca 6 timmar och då ska det vara kliniskt rent varenda yta av huset, yay vilken dag att se fram emot..

Kommentarer
Postat av: emma

vem har gjort slut med vad och blivit ihop med han utan skor?! :O

2008-10-30 @ 20:43:21
URL: http://dumlestar.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag håller med Emma, VEM??? :D

2008-11-02 @ 15:44:17
URL: http://cascadeis.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0