Spark i baken

Idag har jag börjat klura lite.

- Fick 500kr av pappa så nu kan jag skriva ihop körkortspapperna och ha råd att skicka in dom.
- Sedan sitter jag just nu och skriver ihop ett CV (har dock typ minus på meritfronten men det fixar sig^^) för tänkte skicka in till Frasses och Subway till veckan.
- På måndag ska jag förbi på arbetsförmedlingen igen med betygen för att registrera dom. Ska även till optikern och låta dom skriva på ett papper för körkortstillståndet.
- Har just fått brorsans gamla teoriböcker (visserligen den numera felaktiga versionen) så man har nåt att läsa och plugga på då man har tråkigt och tid över.

Nu har jag lite att göra den kommande tiden iaf.
Hoppas bara på ett jobb ganska snart (om det är tillåtet att drömma) så man kan komma igång med det nya livet^^.

5 dagar kvar... (L)


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0