Ryggen knakade så det ekade i bergen

Idag på Nolia lyckades jag på någe vänster hamna på en brits i en monter som tillhörde Rygg och led kliniken. En av naprapaterna kände litt lätt o snabbt på min rygg och hittade igen runt 10 ställen som var "frysta" som han kallade det.

Sen tog han tag lite här och var och började knäcka upp alla ställen och det lät som att han hade av ryggraden haha. Som om det inte vore nog tog han sedan tag i mitt huvud och knäckte nacken åt olika håll. Då trodde jag nästan jag skulle bli förlamad, men icket here I am!


Check, check, check, check osv osv osv..

Han tyckte jag skulle ta mig tid för en riktig undersökning eftersom jag var ovanligt stel och gått med det så länge (räknade ut att det pågått circus 14 år^^)
Dessutom var det mest den vänstra sidan som var dålig och då kom jag på att det även är min vänstra käke som strular så jag frågade lite om det. Han hade tydligen hört talas om en tjej med samma problem som jag som genom någon sorts behandling fått käken "botad". Ska banne mig testa det jag med..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0