Fan för dubbelgångare

Igårkväll på väg till utestället på campus stannade vi vid en bankautomat för att ta ut lite pengar. Vi har det roligt och glatt precis som vanligt men så plötsligt tar allt en totalvändning. Tre killar sluter upp till automatkön varav en av dom är hyfsat på pricken lik ett ex till mig. Det var helt  s i n n e s s j u k t  hur galet likt det var!
Min första reaktion är att vända ryggen till och försöka komma fram till vad faan han gör i Växjö men så hör jag honom prata och inser att det är fel dialekt så jag pustar ut och vänder mig om igen. Tar mig tid att studera honom - ansiktet utom typ halva näsan var identiskt, kroppshållningen och klädstilen lika så. Bara frisyren som inte var samma (även fast det var samma hårfärg, bara en annan längd).

Och självklart skulle han till samma ställe som oss så såg honom femhundrafjorton gånger under kvällen och fick panik lika många gånger..

Nu ska jag slita mig upp ur sängen, ska ju baka pepparkakor idag!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0