Hungry eyes

Idag hade vi också roligt på skolan. Eller tja vi gjorde det roligt för oss.. Jag och Matilda satt och jobbade i en av fiken efter lunchtid då det var rätt tyst och lugnt där. Ett par bort bort satt två st fina juristgossar (japp tro't eller ej!) med varsin lagbok liggandes brevid sig. Vi bestämde oss för att smygfota dom (jag skämtade om det, Matilda tog det bokstavligt^^) och hon började flippa med sin mobil och höll upp den som att hon skulle ta kort på sig själv då hon i själva verket siktade över axeln mot killarna.
Jag sa till henne innan att se till o ha ljudlöst eftersom det vore aningens pinsamt ifall kameraljudet klickar i ett tomt fik sånär på oss två och dom två killarna. Men ljudlöst hade hon så det var ingen fara sa hon.

Hur som helst började hon sikta med kameran och jag skulle kolla när hon hade siktet rätt och när det var hyfsat bra sa jag åt henne o knäppa.
Nu kommer vi till det aningens pinsamma - hon hade glömt att stänga av  b l i x t e n  på kameran.....

Det säger sig själv vad som hände. En baota-blixt sken upp från hennes mobil (kändes som att hela världen blev bländad i just det ögonblicket) och jag föll ihop mot bordet av hysteriskt skratt. Det kan ju inte finnas en chans i världen att killarna inte uppfattade vad som hände. Eller jo, hoppas kan man ju alltid..!^^

Hahaha jaja universitetet är stort så förhoppningsvis stöter vi inte på dom nån fler gång. Iaf att dom inte känner igen en!^^


Smygfoto hot guy #1

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0