Jag är en vampyr

Jag suger och spyr.

Julafton är förbi och den firades lugnt med familjen hos mormor utanför stan. Tog två timmar att öppna paketen trots att det bara var ett barn i huset.^^
I år känner jag mig duktig, köpte en radiostyrd bil åt lillebror som han blev helt överlycklig av (hade jag också blivit om jag fått ett sånt dundermonster i julklapp när jag var liten!) och brorsan fick en dyr klocka han faktiskt gillade (i do hope so annars tar jag den själv..)

Bilen har partyljus!!

Idag har jag tagit det lugnt och på kvällskvisten hakade jag på Petra på roadtrip till Skellefteå fram och tillbaka - 26 mil - HAHA! En kompis till henne skulle inte hinna med bussen så Petra skulle köra och ville ha sällskap i bilen på väg hem samtidigt som jag inte hade något bättre för mig.
Under resan fick jag tre partyinbjudningar till imorrn och det är ju frågan... :

1. Hemmafest och sen skeda mellan två killar i en säng..? (HAHA!)
2. Gratis inträde o billigt dricka på gamla jobbet Cover club?
3. Fest ute på Ön på den legendariska "Farmen" med löst folk?

What to do, what to do?

Däremellan ska jag försöka klämma in mellandagsreashopping och middag hos mormor...


Busade med sötnosen i snön innan vi tog en promenix genom byn med mormor.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0