Men BÄVER!!

Kom just på att bror min sa det ofta för många år sen när jag var yngre. Istället för att svära sa han "men bäver!".

Är "ledig" imorrn och på torsdag och frågan är hur flitig jag kommer kunna vara? Har en grej som gnager i bakhuvudet så fort jag slappnar av (därav senaste veckornas sömnproblem?) och det är lite dags att ta tag i det nu. Måste iaf fixa det innan jag åker hem över jul, det är mitt mål.



Måste slappna av, måste slappna av.. kanske ett bad och en mysfilm i sängen med lite gotta till kan hjälpa en timme eller två?
Är illa, har redan börjat tappa det norrländska lugnet, smålänningarna har dåligt inflytande på mig - har fått springa för att hinna med bussen två dagar i rad nu! Fan hemma i Umeå skiter jag i det och tar nästa istället..

Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra nästa år. Ett nytt alternativ jag kom på häromdan är att stanna halva terminen och sen fara hem igen. Fast det är frågan vad tusan jag ska hitta på om dagarna isf, kanske hitta nå jobb..?


Kommentarer
Postat av: Bunny

Åååh.. Nu blev jag väldigt avudssjuk på dig! Jag har försökt få tag på den låten länge :)



Du skulle inte kunna tänka dig att skicka den låten på msn? :)

2009-12-08 @ 19:44:33
URL: http://bunnysworld.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0