Trettiotrettonde resan

Sitter på bussen någonstans mellan småland och fjollträsk just nu - tack swebus för gratis trådlöst internet!

Har blivit en smula paranoid på slutet, jag ser personer som inte finns i både lägenheten och utanför fönster. Imorse när jag började resan låg jag och halvslummrade och när jag öppnade ögonen såg jag en person längs vägen som viftade med båda armarna, som när man ska uppmärksamma någon. Tro på fan att jag blev rädd när jag nästa sekund inte ser någon utanför fönstret! På med bältet säger jag då bara, det är snökaos på vägarna!
Ta i trä ta i trä! (Emma har förstört mig^^)

Menmen bara tre timmar kvar nu sen ska jag försöka hitta mig fram i sthlms tunnelbana yay..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0