Framtidsplaner

Nu har jag börjat komma igång, tror det bara behövdes en spark på vägen.

Har hittat en utbildning jag vill gå fast den är i Norrköping, en stad jag inte vet ett dugg om mer än att Klibbige Clabbe fd Idoljurymedlem är därifrån (wikipedia information^^)
Programmet heter iaf Grafisk design och kommunikation och har skickat ett mail idag till studievägledaren med lite frågor om det ena och det andra.

Ska man behöva göra högskoleprovet ändå..?! Isf måste jag anmäla mig senast den 15e februari.

Hittade massor av mysiga lägenheter igår när jag satt och klickade runt, här dom två favoriterna:

Översta våningen på det här härliga huset hade jag inte tackat nej till..



Ett gammalt vattentorn! Hade lägenheten vart lite billigare (4500 i månaden har jag då inte råd med) hade jag paxat den på en gång. Tänk vad härligt med den rundade ytterväggen.. visserligen svårt att möblera men sånt tjafs^^

Jag behöver fakta för att kunna planera..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0