Update

Fick ett trevligt sms från Christian idag där han säger att han kan komma redan nu på söndag eller måndag istället för om ytterligare en vecka..
Nu blir det till att tvätta o städa haha^^

Idag skulle jag luncha med kusen på uni men hon svarade inte på telefon och när jag väl kom hem visade det sig att hon låg och sov - det ligger i släkten hehe.

Igårkväll var jag, Sara och Sofia på pipes och hade en till liten tjejkväll då Sara missade fredagens utgång. Blev ett par glas och sen satt vi på max och åt strips innan vi skiljdes åt. That's some real shit.

Väntar på att min nya mobil ska dimpa ner i brevlådan. Imorrn eller fredag ska den komma, spännande..!

Ikväll ska jag iväg på en kvällskurs i konst i samma lokal som mitt gamla gymnasium. 3 timmar lång, får se hur det går....


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en trevlig onsdagskväll :) Själv så blir det en lugn tjejmiddag :) Ha det så gott / Emma

2009-02-18 @ 16:51:43
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0