Utgifter utgifter

Nu har jag precis anmält mig till högskoleprovet den 28 mars. Det kostade mig 700kr. Jag lär ju få minuspoäng om det är möjligt..

Har ju som sagt hittat en utbildning jag vill gå men för att ha en chans att komma in måste jag ge mig in på det skräckinbjudande provet för mina gymnasiebetyg är inte tillräckligt.
Varför ansträngde jag mig inte i gymnasiet??? PUCKO!

Mer roliga siffror:
-Har betalat glasskärare 220kr
-Ska betala materialkostnader för kursen på 1000kr
-Kurslitteratur ca 550kr (fast jag tänkte tjuva och inte köpa dom utan låna på bibblan, man är väl lite snål fortfarande^^)
-Måste köpa linser, ca 250kr
-Skaffa bussförbannadekortet istället för att betala kontant varje dag som jag gör just nu (100kr/vecka) ((just nu är jag inne på min 4e vecka..))
-Börjat en vana att dricka kaffe på universitetet, en kopp kostar hela 8kr

Jaja ska väl inte klaga än men jublet får vänta för har inte fått studiemedlet än..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0