Indiana Jones

Forsränningen innehöll inte så jättemycket fors, snarare grunt o lugnt vatten. Tog ungefär 2 timmar och var riktigt härligt, sen körde vi på grund ett par gånger vilket skapade ett par hål i båten så vi blev gaaanska blöta när vi till slut var framme..

Fick låna massa fina kläder på plats haha.

Därefter blev det badtunna och lite för mycket vin för mig, varför är jag inte förvånad..? Jag gjorde en Sanna och då går det som det går - minnesluckor.

Jag har skapat fyllehistorier inatt med hjälp av några glas. Tydligen skulle jag ställa ner ett glas på toagolvet men var lite hårdhänt så det gick sönder (kan även förklara mina skärsår på stortån), sen stoppade jag visst ner ett glas i toaletten så det låg där och guppade (fråga inte varför för jag har ingen aning), och imorse upptäcktes ett glas nere i agregatet i badtunnan vilket troligtvis också var gjort av mig (åter igen - ingen blekaste aning vad som gick runt i mitt huvud igår).





Jag och glas....^^

Sen är det skrämmande att jag inte kommer ihåg ett samtal med ett ex som mobilen vittnar om. Huvva näe nu ska jag dissa alkohol på ett bra tag...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0