Sommarkvartersparty eller nåt

Vet inte riktigt vad man ska kalla det men vår gata ute i Täfteå ska träffas på en gård senare i eftermiddag för att grilla, äta och umgås. Jag har lyckats lova mamma att vara med så just nu har jag skickat in en chokladtårta i ugnen då alla ska ha med varsin efterrätt.

Därefter kommer det bli hyfsat stressigt då jag på någe vis ska ta mig in till stan för att träffa Sara och senare kanske möta upp Robin vad han nu hade för idéer (han som tyckte jag hade så roligt åt "Pyramiden" senast vi träffades...^^)
Hade ju gärna tittat på cruisingen i stan men vet inte om jag hinner in i tid såvida jag inte lyckas få skjuts av Stålmannen vilket knappast lär hända.

Helgens sura äpple:
-
Sverige förlorade igår på straffar (måste erkänna att jag glömde bort matchen o när jag slog på tv:n hade straffläggningen precis börjat så jag hann känna av spänningen)
-Michael Jackson har släppt taget om denna värld. Om jag hade råd hade jag inte tvekat en sekund på att boka resa o biljetter för att se hans show han skulle ha men så blev det inte. Nu i sommar lär hans musik nog bli ännu mer populär än dom senaste åren, jag får väl dra till en MJ och Ted Gärdestad sommar i år. Mmmm...
-
Min mobil kommer dö när som helst och har inte möjlighet att ladda den förrän typ inatt. Får se till att inte komma ifrån Sara för annars lär det inte gå bra haha..

Kommentarer
Postat av: Daniel

åh bjud men på tårta!

2009-06-27 @ 12:18:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0