Dubbelgångare

Nån som vill köra ett stand-in för mig i vår så jag kan ta semester till sommarn och mer därtill..?

Veckans schema:
Ikväll - konstkurs
Torsdag - universitet, teckningskurs
Fredag - uni, jobb 14-19.30
Lördag - jobb 11-18, barutbildning 18-21
Söndag - jobb 11-18

Mitt efterlängtade bad i nedsläckt badrum med tända ljus, dofter och musik får vänta till fredagkväll då jag ska försöka vila upp mig.

Och i det tempot lär min vår se ut, måndagar matte, jobb tisdagkväll, kvällskurser onsdagar+torsdagar, barutbildning lördagar, jobb lördagnatt, jobb söndag dag osvosvosvosvosv i all evighet känns det som..

Save me!

Kommer bli hyfsat pinsamt när vi ska ha kroki lektion på teckningen - rita av en naken modell.. haha personen kommer få dåligt självförtroende ifall den ser vad jag ritat.^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0