Inspelad Melodifestival

Då somliga jobbade och tjänade pengar igårkväll så fanns inte många andra val än att spela in folkfesten Melodifestivalen.
Visserligen jobbade jag på schlagerklubben och hade en tv 10 meter bort så jag kunde se litegrann och höra nån enstaka låt men är inte samma sak som att bädda ner sig i soffan och se den svenska "glamouren"^^

Fast var ju oundvikligt att missa vem som vann så det vet jag redan, men vill ju se uppträdandena igen haha^^

.

Vid uthänget inatt fick vi lite oönskad action. En jävligt förbannad invandrarkille hoppade in i garderoben och börja slita ner jackor på golvet.
Anledningen?
Han påstod sig ha väntat EN HEL LÅNG MINUT, kastat ("tappat") in sin lapp i garderoben och sedan totalvägrat svara på min fråga om vilken färg han hade på jackan.

Menmen vakterna kom och hämtade honom och en halvtimme senare hörde vi nåt bankande och höga röster från entrén och det visade sig vara samma person som slog med en ölflaska mot ett fönster.

Han fick spendera natten i fyllecell hos polisen haha..

Lyckades lösa en o annan konflikt i garderoben vilket var skönt så det inte blev dålig stämning. Haha sen att folk "blir förälskade" i en efter 1 minut är också ganska kul..
Fick till och med ett telefonnummer..^^ hehe skämt o sido var en av bartendernas nummer så vi kan ordna upp lördagarna bättre.


Opera i Moskva till våren då..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0