Bambulansvägen

Bokade tid på vårdcentralen för en stund sen. Efter att jag beskrivit i telefon vad för symtom jag hade blev jag tillsagd att inte gå in i stora entrén utan att jag skulle gå in i ambulansingången och plinga på en dörr så skulle jag bli förd till ett rum på direkten.
"För att ta det säkra före det osäkra" sa hon i telefonen. Haha känner mig som pesten..

Vem har inte missat Comhem's nya reklam med Judith & Judith i rollerna i några populära youtubefilmer? Såg att en tjej hade lagt upp alla orginalvideos på sin blogg och blev helt överlycklig av vissa..

Här kommer en av guldklimparna:

"Vem vare som kasta!?" HAHA!

Fast förstår fortfarande inte konceptet med "Ansiktsburk" klippet...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0