Coffee 'n liquor

Idag har jag tagit saker i egna händer. Hittade igen en kurskompis som planerat en klassfest imorrn. Vi bestämde oss för att gå på systemet tillsammans och sen blev det en kaffe och massa prat om väder o vind.

Nu kommer jag till det ironiska - hans namn..
Vad är oddsen?! 4 av 4, finns det ingen fantasi här nere? Tror gudarna försöker driva med mig, but I'll just laugh in their faces..

Hur som helst, nu har jag invigt systemet i Småland också och fyllt kylskåpet, hehe, så nu har jag blivit taggad på litt studentliv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första; gud vad långt hår du har gått! :D

För det andra; ja men de förföljer en överallt! Igår så träffade jag de värsta spökena från mitt korta förflutna, personligt eller exakta kopior :O spökligt..

2009-10-03 @ 19:04:19
Postat av: Sanna

huvva aa det är skrämmande sånt där :O fast tyvärr vet jag ju inte vem du är men då du kommenterade mitt hår gissar jag att jag träffat dig nån gång :P

2009-10-04 @ 10:28:18
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0