Inredningstips?

Jag har svårt att komma på vad jag ska göra på väggarna i mitt rum. Har 4 ytor att fylla ut men jag kan inte bestämma hur.

Köpte in två hyllor innan jag flyttade som jag (såklart) inte fått upp ännu för måste skaffa en borr först. Men sen funderar jag på om jag ska köpa nån tavla, printa upp en egen bild, go wild med ljusslinga, hänga upp affisch eller nåt sånt.
Är tyvärr betongvägg så blir svårt att spika och borra (därav att mina hyllor fortfarande bara står lutad mot väggen..)

Något tips? Någon? Pleease!





ige ifall det kanske inte syns så tydligt..
Men jag börjar hur som helst känna mig en smula desperat att fixa till väggarna nu innan det aldrig blir av.

Sedan är det ju frågan vad man ska hitta på till våren när kursen slutat. Blir det en kriminologi II även för mig här nere i småland måntro?

Däremot gillar vi just nu att man lagt upp Takidas album på Spotify. Höstmys.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0