Greys anatomy, tårar, glass och kisse

Ikväll var det en rejält efterlängtad säsongspremiär av Greys Anatomy på 5an, men det gick inte riktigt så som jag hade hoppats eller förväntat mig. Kommer nog ändå tro på mina egna teorier i handlingen.^^
Hur som helst blev det en massa tårar med glass som tröst. Kissen hade kunnat funka om jag kunde gosa med henne men icket. Hon satt uppe på bokhyllan och tittade konstigt på mig istället haha..


Fler katt-uppdateringar: (hjälp jag är på väg att bli en sån där knäpp kattkvinna..!)
Under Idol jäste jag ut mig i en grymt skön fotölj som har uppfällningsbart fotstöd - sweet - och det gillade förstås även kissekatten som efter en liten stund somnade på mig.

Är nog första gången i mitt liv som jag haft en kurrandes katt på magen som nyps med klorna så det kittlas haha. Grymt mysigt om det inte vore för att jag måste kontrollera andningen och får kvävningskänslor, heheheee..

Dagens låt:

"Addicted"
- Saving Abel

"I'm so addicted to all the things you do
when you're going down on me in between the sheets
Oh the sounds you make, with every breath you take
It's unlike anything when you're loving me.."


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0