Lost

Idag hade vi rundvandring i centrum för vårt grupparbete (vet inte vad jag ska kalla det, men vi ska se hur stadsdelar i Växjö är uppbyggda och ser ut så vi kan dra kopplingar till kriminalitet..) och jag kände mig grymt duktig som kände igen mig vars vi än gick även då jag bara åkt förbi med buss eller bil - woho!

När vi sedan kom tillbaka till universitetet upptäckte jag att mitt ena örhänge har lossnat och försvunnit.. det sämsta är att jag inte vet ifall det hände på stan eller inatt.
Tycker mig nämligen komma ihåg nån luddig dröm där jag drog ut örhänget i sängen så får gå och söka där sen.^^

Man delade även ut gratis Kinderägg på uni idag haha! Vi föll tillbaka i barndomens minnen och snodde åt oss varsin.^^

Cute!


Kommentarer
Postat av: Louise

Klockrent! Vad söt den var ☺

2009-09-30 @ 18:00:36
URL: http://hedblom.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0