Sweet bitterness

Nu har jag precis sett klart sista avsnittet av True Blood säsong 2 och jag kommer inte klara av att vänta till sommarn då jag hört att nästa säsong ska komma ut, det kan väl ändå inte vara möjligt - skämmes Hollywood!

Sedan måste jag bara påpeka att den nya vampyr"hunken" (Bill i serien) har den gräsligaste frisyren jag sett på mycket länge. Pottfrilla, vad hände?

Heja Edward Cullen, that's a real vampire..

Idag fick jag höra något väldigt roligt på universitetet. En tjej i min klass bor i High Chaparall..! HAHA underbart!
Ska lägga till att stackarn pendlar 20 mil till Växjö för våra tvåtimmars föreläsningar..


Kommentarer
Postat av: Emma

ja men va glad att du ha sett alla avsnitten! :O fasen jag kan inte ladda dem efter fjärde, blir bara en snutt av dem :( brööööööl.



Och sen, kan man bo där?! :D haha

2009-09-14 @ 16:26:26
URL: http://dumlestar.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0