Den perfekta subwaymackan

I fredags när jag jobbade insåg jag plötsligt att jag gjorde den perfekta subwaymackan. Tomaterna var i perfekt proportion, till och med saltgurkorna var platta, paprikan la sig i mönster som en girlang och hela skapelsen var helt perfekt. När jag insåg det började jag skratta för mig själv eftersom jag anade att kunden skulle tycka jag var aningens störd om jag sa att jag bara skulle ta kort på mackan först innan han fick den.
Gjorde dock inte det, något jag faktiskt ångrade efteråt. Det var den perfekta subwaymackan men den kommer bara existera i mitt huvud.

But still, I made it!

 
Jobbet inatt gick ju sådär lagomt planerat. Jag hade tänkt att vi skulle vara klara senast kl4. Vi skrev ut oss 4.15..
Blev mutad med svarta pengar av en klasskompis från gymnasiet med vänner som kom en halvtimme efter stängning och ville köpa mackor. Tror mackorna blev så goda att dom glömde bort sitt löfte för inte blev jag 1000kr rikare där int..!

5 timmars sömn senare var jag iväg på julmarknad och hälsade på Michaela. Satt med henne en timme eller två och pratade skit om alla småbarn som ska pilla på alla grejer haha.
Sen att jag fortfarande sov när jag gick hemifrån fick jag sota för då jag glömde pengarna hemma och kunde inte köpa nåt.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0