Förstörare!

Åhh killar alltså! Varför ska dom förstöra allt?! Istället för att han ska va den som plågas av sina val så är det jag som lider dygnet runt och får ta saken i egna händer och det hela kommer bara sluta i förödelse pga mig..

Något annat som ljusar upp mina dystra tankar i vintermörkret är matte c omtentan jag fick tillbaka igår. VG WOHO! Kan inte beskriva med ord hur skönt det känns att äntligen ha fått överlista och besegra mitt livs fiende - den satans matte c kursen jag redan kuggat två gånger, och dessutom med ett VG! Lätt den bästa sista lektionen innan jul jag haft, var en hel planet som lättade från mina axlar.
Visserligen räknas inte betygen utan bara om man klarar den eller inte, men det är en personlig seger och mitt ego behövde en knuff just nu.

Nu är det bara att släppa tanken på kemitentan över jul och hoppas på det bästa när jag börjar igen i januari. Den kändes ju bättre än matten så hoppas hoppas hoppas jag fixar den med!

 
Ska försöka bli av med klumpen i magen nu. Mår inge bra av den..

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till VG det måste firas! ;)

2010-12-18 @ 20:41:59
Postat av: Sanna

Tack som fan! :D jadå vi får dra ut nån kväll och fira att det aldrig mer kommer komma matte c i våra liv :P

2010-12-18 @ 23:26:40
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0