Julshopping

Idag har jag gjort bort en del julhandel men har fortfarande en lång väg kvar innan alla klappar är fixade. Dessutom är jag expert på att köpa julklappar åt mig själv..

Ikväll blir det avslutningskväll med Boden-Hanna. Fick just höra att Kiruna-Nina gått och blivit sjuk så blir bara vi två som röjer ikväll och precis som vanligt har jag ingen aning vad jag ska ha på mig men aja det får bli sista minuten as usual.^^

Jag är i behov av en ny mobil. Kan inte överföra filer mellan datorn och mobilen och det är sjukt jobbigt. Eller jo jag kan det men det är glapp i uttaget på mobilen så den kopplar ut sig hela tiden. Nu när det vart så sen i somras börjar jag bli alldeles för less. Vill även kunna ladda mobilen normalt utan att montera ihop sladd + mobil i rätt vinkel under soffkuddarna..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0