Nu är det jul igen


När det har snöat en natt i norrland.


Julstök hos mig.


En vecka senare och det luktar fortfarande nybakat när man öppnar dörrn till lägenheten. Sweet!


En liten del av det stora hela.


Har aldrig vart stoltare över hemmagjorda pepparkakor än jag var över Rudolf och Tomten..


Plötsligt blev det en hel hjord med renar!


Trots tak så har det snöat in rejält på min balkong. Har ingen spade så det där får smälta bort lagom till midsommar.


Mysa med lillebror på julaftonsmorgonen.


Julafton!


Med lillebror och storebror.


Finaste Sassi.


Ett under att jag blev normal..


Sixten letar julklappar med sin farmor.


-30 grader på julafton och jag o Jonas plumsade runt i snön. Låga sommarskor och strumpbyxor lärde mig en fin läxa att jag inte är odödlig bara för att man är norrlänning. Huuva så kallt!


Några julklappar till lägenheten woho! En kaffebryggare, vattenkokare, teset (från mig själv^^), strykjärn, köksknivar, sängkläder, locktång mm.


Bästa julklappen köpte jag till mig själv på annandagen. En 42":are som spöar skiten ur min lägenhet haha!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0