Sms for fun

Öppna din SMSinbox. Tryck neråt fem gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan. Sen fortsätter du fem gånger ner, och det är dina svar.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten? 
Hej :) vad ska du göra på lördag? Lust att hänga med ut? 

Vad gillar folk bäst hos dig? 
Öj du bruden, du vill inte börja klockan fem i fyra stället för fem imorgon? ;)

Vilken raggningsreplik faller du för? 
Vad gör man när man känner att man håller på att falla ner i ett mörkt hål? 

Vad var det första du sa imorse? 
Vad tusan! Jag kan snart inte räkna på handen hur många ggr jag messat tillbaka till fel person.. Det är märkligt eftersom jag har msn-fönster på mina konversationer. 

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Blir super bra det :)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu? 
Halloj tänkte kolla med dig om du kan gå å peta in posten i brevlådan nångång under nästa vecka? :)

Så vad säger du under förspel? 
Jag köpte rosa skal till min :)

Och efteråt? 
Det går säkert bra, jag ska hålla tummarna :)

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord? 
Stryk du.. 

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem? 
Vill du ha kladdis å se big bang theory så är det bara att komma förbi :) Steve ska baka. 

Vad sjunger ditt favoritband om? 
Har du pratat nått med honom om ja..er? 

Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?
Det är typiskt det

Vad är det första du säger till mamma/pappa på morgonen?
Skända stånden, sno en polkagris.. Gör något!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ändå att det här va sjukt klockrent! ;P



Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?

Typiskt  men vi har ju vart på en julmarknad tillsammans iaf.



Vad gillar folk bäst hos dig?

Tråkig tjej.



Vilken raggningsreplik faller du för?

är du inte taggad elr? ;)



Vad var det första du sa imorse? .

Usch för dig. Har inte tid att va bakis måste ju snart börja dricka igen.



Vad är det sista du kommer säga innan du dör?

?



Vad säger personen som gillar dig mest just nu?

haha. Dissa mig. Visst. Godnatt.



Så vad säger du under förspel?

 haha. Fan. Kommer aldrig somna.



Och efteråt?

Men fan. Det här suger ju.. 



Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?

hej



Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?

bara för att han är kille!!!!!



Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?

Neeeeeeeeeej!!!!!



2010-12-11 @ 15:40:21

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0