48

Inte nog med att jag ändrat min dygnsrytm, men nu när jag sjukat ner mig har jag såklart även ändrat matvanorna. Igårkväll låg jag på rygg i sängen och började trumma mig på magen. Det var som att slå på nåt ihåligt för det lätnästan som ett eko haha!
När jag idag insåg att jag inte ätit mat på exakt 48 timmar tog jag tag i kragen och gjorde spenatsoppa. Blev en halv tallrik och bröd till det, mer gick inte men det är ett steg på vägen iaf!
Kändes rätt illa när jag tänkte efter och kom på att det gått så lång tid. Mitt huvud håller på och sprängas och jag har fortfarande ont i magen. Har kvar från soppan som jag kan ta imorrn så får jag hoppas på att det blir bättre.

Tror jag börjat få liggsår också haha. Skoja ba litt..^^ Nämen har sjukt stel nacke och min högra axel har jag lyckats göra nånting med så måste försöka knäcka den tillrätta. Usch jag vill ut och sträcka på benen men kommer inte lyckas riktigt än.

Haha huvva vad jag håller på och gnäller hela tiden! Hade behövt familjen o vänner nu som kunde tagit hand om mig.^^
Ska kolla upp resor imorrn igen. Om priserna inte förändrats så är jag tillbaka i Umeå nästa måndag!


The two towers...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0