Flytt

Anledningen till varför jag vart så enormt inaktiv på bloggen den här veckan är av den enkla anledningen att min 6 månader unga fancy laptop bestämt sig för att jävlas med mig. En kväll slutade den koppla upp sig till det trådlösa nätverket och efter timmars sökande och fixande har det inte löst sig så jag har gett den lite semester just nu.

Över helgen har B åkt iväg så jag får låna hans dator så länge (kände mig rejält handikappad ett tag - illa illa..).

Imorse fick jag klartecken från flyttfirman att dom kommer med en mindre lastbil på måndag morgon så jag hinner packa in allt i tid. Sen har jag bokat flyg hela vägen hem från Växjö till Bromma och vidare till Umeå.
Landar i Umeå kl21.10 och stannar på obestämt tid. Norrland, here I comeǃ

Ska strax ut till förrådet och hämta in mina kartonger. Har precis skrivit ett litet schema på vad jag ska packa under dagarna i helgen (som jag redan vet att jag inte kommer följa men va tusan^^).

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0