Uppdatering

Har inte skrivit så mycket sen jag kom hem till Umeå av den enormt enkla anledningen att vi har två datorer och två mobila internet-usb men är tre personer att slåss om dom. Visserligen behöver jag inte slåss längre då jag snor brorsans och han och pappa delar på det andra. Men pga konkurrensen har iaf internettrafiken överstigit gränsen vilket gör att internet funkar väääldigt trögt och har gjort den hela veckan. Är sjukt irriterande när det tar fem minuter för att ladda upp en sida och då funkar den knappt..

Det enda som flyter på normalt är msn, thank god!

Tänkte försöka mig på en snabbuppdatering med lite bilder iaf:

Gick en promenad och hamnade på gamla kära kvarter. Här bodde (bor fortfarande) min dagmamma jag var hos i drygt 10 år. Så man kan ju säga att jag lärt mig ett o annat om livet på den här gården.


Jag hade en blinddejt till en dubbeldejt. Det var rätt udda sitation men rätt skoj ändå. Och min mongohand behövs inte kommenteras, jag vet inte riktigt vad den gjorde.. tror jag höll fast mig så den inte skulle ramla ner. Eller nåt.^^


Petra är hundvakt åt sin brors hund medans han är i Thailand.
Sparky - världen, världen - Sparky.


Var på bio och såg Avatar i 3D med Anna och Nicke. Grymt bra film (tycker jag iaf) och en typisk sån som man bara måste se på bio för det är inte samma sak att se den hemma. Var lite som när man såg Sagan om ringen för första gången, på bio då.
Ett tips: Sitt långt långt bak om ni ska se den i 3D för man fick ont i ögonen ibland (rätt ofta) och då satt vi i mitten. Kändes ungefär som när man testar ett par glasögon med för stark styrka..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0