Att överleva

*Illa... jag mår iiiiillllaa..*
Sällan jag mår så här unket, usch haft spykänsla i magen 1½ dygn nu.

Idag hade vi seminarium där vi skulle berätta om våra uppsatser vi skrivit över jul (ni vet, den uppsats jag  i n t e  börjat på..?^^). Vi var 12 pers i min grupp och lärarn slumpade ut från ett papper vilka som skulle berätta. Jag började panikskriva en historia i anteckningsblocket medans en efter en fick frågan att läsa upp. Lyckades dessutom sitta längst fram så jag kollade på allt o alla utom läraren.

And I survived! Han sa aldrig mitt namn (hälften skulle få läsa o andra hälften slapp) och jag hyperventilerade när vi gick ut ur klassrummet.. Great!

Nu är jag tillbaka i lägenheten, måste verkligen handla mat sen. Köpte en korv på stan och det är den enda föda jag fått i mig på exakt ett dygn nu (heehee..). Men just nu har jag inte tid, måste plugga inför tenta som om det inte redan vore nog med plugg.
 

Jag vill åka tillbaka till -27 grader och snökaos i Umeå. Där slapp jag i alla fall magont..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0