Big surprise x2!

Vilken överraskning jag fick tidigare ikväll, min gamla baldejt från Lycksele skrev till mig på msn efter 1 års tystnad! Blev riktigt glad för har som saknat vårt prat vi hade. Tyvärr blev jag tvungen att precis då köra iväg B till en klassfest så hann inte mer än att säga hej och lite till innan det blev ett hej då - typiskt..

Haha kanske inte den finaste minen jag lyckas få till på det här kortet menmen. Jag och Jonathan innan balen, maj 2008.

Och bara för en liten stund sen får jag reda på att en viss Sanna Hedlund gått från 20 år av långt blont hår till att bli korthårig brunett!! Blev ju skitfint och jag har tänkt tanken tidigare på henne i mörkt hår men trodde icket det skulle hända..

Före och efter.

Som jag och Sara pratar om på msn nu, då kanske det är dags för mig med hårförlängning och platinera mitt hår stureplansvitt..?


Kommentarer
Postat av: Sabina

vad vacker bild från din bal

2010-01-14 @ 21:57:04
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0