Det var kul så länge det varade

Var på lektion ikväll i kvällskursen jag sökt (utan att fått besked om antagning, gick dit ändå). Det var 3 timmars roligt och intressant pratande och diskuterande där jag bl.a fick lärarn att börja apskratta, det var rätt skoj.
Men när det var slut gick jag fram och pratade med honom och fick veta att han inte skulle ta in några fler reserver. Vilket innebär att jag inte kommer in.

Vet inte om det är hormoner eller nåt annat men hade jag inte befunnit mig på campus hade jag nog brytit ihop. Jag visste att det var 50-50 ifall jag skulle bli antagen eller inte, men att få beskedet kändes ändå överraskande och nedslående.

Som det ser ut just nu kommer Hedlund och Petra komma hit ner och hjälpa mig med flyttlasset upp. Får se om vi får låna mammas bil eller om vi hyr en.
Är inte bestämt datum än men jag gissar på om kanske 2 veckor. Måste hinna säga hej då till folket här nere.


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0