For your entertainment..

B (roomie) har åkt iväg på en impulsklassfest så jag har lägenheten själv ikväll, tredje kvällen i rad. Kör lite dubbelmoral just nu, känns lagomt trist att va ensam och inte göra nåt men samtidigt har jag sagt till F att jag inte orkar träffas ikväll.

Idag har jag känt mig väldigt somrig av nån anledning. Kan det bero på att jag haft Paradise Hotel maraton idag mån tro, eller är det värmen utanför fönstret (-1 grad).. haha!
Hur som helst håret är som efter en dag på stranden, jeansshortsen på och en mys t-shirt.


Jag tänker jeanshorts, jag tänker sommar, jag tänker sommar 08..
Favorit i repris^^ :

Haha ojsan hoppsan vad är detta..? Hehe..

Just nu: Adam Lambert - For your entertainment
Spotify: Adam Lambert – For Your Entertainment 

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0