Freeeeedag is da parteyydayyy!

FULL O GLA` , KEXCHOKLA` !!

Har kommit hem efter en förfest med gamla klasskompisarna. Hade ingen lust att haka på ut på Stallarna då jag visste att en viss F skulle vara där. Vore lagomt roligt att låta honom förstöra en utekväll med vännerna..



(Jag har blivit förälskad i mina ögonfransar, dom är galet långa nu för tiden!)


Imorrn är det åter igen fest (tja, studentlivet..^^) men denna gång med temat: "farlig utanpå, snäll innanför". HAHA!
Det är farligt att skriva ett inlägg när man är lite rund om foten, man kan lätt uppfattas som tragisk, fånig, patetisk, fjortis etc. Men va tusan, man får bju´ på sig själv litt!

PS. Är det nån fler än jag som brukar domna bort i näsan och läpparna när man blivit lite onykter....?

Kommentarer
Postat av: Emma

F?! vem är det? borde jag veta...ååååh hjärnstopp!

2010-01-23 @ 19:29:03
Postat av: Sanna

haha näe du borde inte veta vem de är, isf är sverige mindre än jag trodde.^^

kan testa slå dig en pling imörrn så kan vi tjattra litt :)

2010-01-23 @ 21:55:00
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0