Höjden av tragik?

Jag duschade, fixade sminket och kom halvvägs in i ombytet innan all lust för fest plötsligt rann av mig.
Skulle ändå inte hinna med bussarna, hade fått gått tvärs över campus, visserligen hade jag nog haft riktigt skoj men sen hade jag ändå inte kunnat tagit nån buss hem och istället fått välja mellan dyr taxiresa, hitta ett ragg eller tigga soffplats av klasskompis.

Näe istället blir det en kväll i soffan. B kom hem med ett gammalt nintendospel jag suttit och knåpat med. Körde tyvärr fast strax efter att han åkt iväg till en kompis så nu zappar jag istället. I halv partyoutfit, mjukisbyxor och piffat ansikte..


Visstja får inte glömma nämna den viktigaste detaljen - sitter o blandar drinkar till mig själv som jag smuttar på HAHA!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0