I'm back. Again..

(Hann just skriva ett helt inlägg men så råkade jag klicka bort det utan att det automatsparades i arkivet, morr...)

Har tagit mig tillbaka till Växjö nu efter en sväng förbi Arlanda. När jag var yngre hade jag jättesvårt för att sova på flygplan. Spelade ingen roll att vi flög tvärs över planeten, jag var ändå vaken (eller så ville jag bara inte missa nåt och tvingade upp mina ögon non stop).
Men vad har nu hänt? Flygresan mellan Umeå och Stockholm tar 1 timme. Så fort planet lyft från marken behöver jag bara blunda ett par sekunder innan jag  * p o f f *  slocknar som en sten och sover ända tills jag känner hur hjulen träffar landningsbanan. Helt fascinerande, hoppas bara jag inte snarkar och knakar på med käken hehe...

Hoppade av en station i förväg (Alvesta) och fick "gratis" skjuts och bärhjälp hela vägen till ytterdörrn på lägenheten av... hmm tror jag måste börja ge ut lite namn så det inte blir krångligt. Hur som haver kallar jag honom nu för F, sen får alla försöka klura ut hur många killnamn som börjar på F (ledtråd: Ljungberg, Arsenal^^)

Väl i lägenheten är det ungefär som jag trodde. B tycks ha kärat ner sig i en glad o trevlig tjej jag träffat tidigare vilket allt smackande vittnar om (yes det hörs in på mitt rum, ska försöka somna ändå..)

Imorrn blir det seminarium på gud vet vad. Ska träffa Matilda tidigare och försöka prata ihop oss till nån bra slutsats hoho!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0