Offadate

Träffen blev inställd. Blev ett bensinstopp på vägen till mig så då flyttade vi fram det istället.

Har jag btw nämnt att jag är värdelös på att disponera tid? Eller tja, alla som läser den här bloggen bör känna mig hyfsat så då vet du redan det.. Vad jag tänkte var exempelvis här och nu, jag sitter och skriver ett betydelselöst inlägg istället för ex att skriva på nån av alla uppgifter som ska in innan fredag.

Tidig morgon imorrn med en föreläsning. Efter det blir det att sitta kvar på universitetet med Matilda och plugga, sen en snabbis ner på stan och systemet för att hinna hem och duscha o så innan det blir födelsedagskalas på campus.

Vad sägs om en ansträngning nu? Eller skulle man kanske slå på en film....

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0