Rån på Subway

Imorse läste jag på vk.se att det vart ett rån på min gamla arbetsplats i Umeå. Blev först helt chockerad över det hela men sen när jag läste på mig lite så la sig chocken. Två tjejer i 15-16 års åldern hade hotat till sig 1000kr med nå brandfarligt redkap (typ hårspray och tändare).
VAD ÄR DET MED DAGENS UNGDOM?! Jävla snorungar..

 
Sitter och diskuterar det med Sara på msn. Efter all skit man lärt sig ta från jobb på krogen så hade jag blivit skitförbannad om det hänt mig. Inte fan skulle några fjortisar skrämma upp mig, jag hade gått fram till dom o skällt ut dom o sagt "ja tänd på mig då, gör det gör det! Vi har kamera som filmar er just nu era jävla idioter vill ni åka dit för mordförsök också? Stick härifrån!"

Haha speciellt om jag haft en dålig dag, då hade det nog gått vilt till.^^

Såg dubbelgångarn idag igen. Åt schebabtallrik med Matilda och Simon och tro på fan att den jäkeln inte sätter sig bordet brevid, mitt framför ansiktet på mig..

Ska iväg om en timme så nu måst jag nog börja fixa och trixa, tjo!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0