To much to do

Känner lite panik just nu, vet inte vad jag ska göra eller i vilken ordning.

-Söka kurs sistaminuten
-Jobb
-Flyttlass
-Städa
-Diska
-Packa
-Säga hejdå
-Ringa samtal


Jag känner mig vimlig, allt bara snurrar framför ögonen. Ska be mamma kolla upp flyttfirmor då det är hon som vill att jag ska anlita en sån och hon har erfarenheten.
Kan även vara smart att ringa pappa och berätta att jag flyttar hem om nån vecka så han inte blir så chockerad.
Min underbara säng får jag nog ställa undan i Täfteå tills vidare. Gonna miss it.

Alternativ på vad jag ska göra i vår är två stycken som jag kan komma på. Den ena är att gå kvällskursen jag kommit in på samtidigt som jag går tillbaka till subban (inte alltför lockande känner jag).
Det andra är att hitta en till kurs jag kan gå på dagarna. Men vill ändå inte söka bidragspengar om jag inte verkligen behöver det.

På onsdag har jag bokat in en lunch med Victoria på stan. Hon åker 10 mil för att säga hejdå till mig haha så snällt. Ska kolla upp med ett par till om några sista träffar, sen får jag se om det blir avsked med partyfolket till helgen.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0